W środę, 1 lutego w Starostwie Powiatowym w Częstochowie otwarta została strefa obsługi interesanta, która ułatwi bezpośredni kontakt z urzędnikami.

- Mam nadzieję, że mieszkańcy będą zadowoleni, obywatel musi opuścić ten budynek z wiedzą, że został prawidłowo i w pełni poinformowanymówi starosta częstochowski Krzysztof Smela. - To jest początek. Następnym etapem będzie przebudowa wejścia głównego oraz wydziału komunikacji wraz z elektronicznym systemem kolejkowym – dodaje.

W spotkaniu, wśród zaproszonych gości, byli również radni powiatu, którzy wyrazili zgodę na przeznaczenie odpowiednich środków finansowych.

- Robimy urząd przyjazny mieszkańcowi powiatu. W imieniu własnym oraz rady chciałbym podziękować wszystkim, którzy czuwają nad tą inwestycją. Cieszy również fakt, że zwracamy uwagę na osoby niepełnosprawne. Mamy dostępną windę, szeroki podjazd, otwartą przestrzeń i dużo pomysłów na kolejne usprawnieniamówi Andrzej Kubat, przewodniczący Rady Powiatu.

W wyniku remontu części pomieszczeń na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie przy ulicy Jana III Sobieskiego 9 powstało 7 stanowisk dla obsługi mieszkańców: 3 stanowiska dla Wydziału Geodezji i Kartografii – sprzedaż map oraz wydawanie wyrysów  i wypisów z rejestru gruntów, 2 stanowiska dla Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej, 1 stanowisko dla Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, 1 stanowisko dla potrzeb pozostałych Wydziałów.

Wartość wykonanych robót zamknęła się w kwocie 835 133 zł. Wykonawcą było Przedsiębiorstwo-Remontowo-Budowlane „STEBUD” Stefan Pustelnik.

fot. Starostwo Powiatowe w Częstochowie

Sprawdź aktualny stan powietrza w Częstochowie

Interaktywna mapa smogowa

Wyświetl mapę