Funkcjonujący w budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ulicy Waszyngtona punkt kancelaryjno-informacyjny został przeniesiony do pomieszczenia po dawnym kiosku.

Do tej pory punkt znajdował się tuż przy wejściu do budynku UMC przy ul. Waszyngtona 5. Obecnie funkcjonuje w dawnym kiosku, po lewej stronie od wejścia głównego.

Do zadań pracowników obsługujących punkt należy:  przyjmowanie od mieszkańców korespondencji papierowej, udzielanie interesantom informacji dot. funkcjonowania jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta, sposobu załatwiania spraw, wydawanie druków i formularzy niezbędnych do załatwiania spraw w Urzędzie Miasta oraz udzielanie ogólnych informacji odnośnie sposobu ich wypełniania.

Punkt kancelaryjny nadal nie będzie przyjmował wniosków o wydanie dowodu osobistego, bądź dokumentów związanych z wydaniem prawa jazdy oraz rejestracją pojazdów.

Wszystkie osoby mające pilne sprawy urzędowe będące w toku proszone są, tak jak do tej pory, o kontakt telefoniczny lub drogą elektroniczną z odpowiednimi komórkami UM lub konkretnymi urzędnikami prowadzącymi sprawę. Szczegółowe informacje dotyczące składania korespondencji dostępne są również w Poradniku Interesanta na stronie www.czestochowa.pl.

Biuro prasowe częstochowskiego magistratu przypomina, że w trosce o bezpieczeństwo osób pracujących w instytucjach publicznych oraz mieszkańców, Urząd Miasta nadal prowadzi bezpośrednią, limitowaną obsługę interesantów związaną z osobistym stawiennictwem. Obsługa odbywa się w punktach obsługi z zastrzeżeniem ograniczonej liczby osób oraz z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych (zasłanianie ust i nosa, dezynfekcja rąk, utrzymanie odpowiedniego dystansu).

Sprawdź aktualny stan powietrza w Częstochowie

Interaktywna mapa smogowa

Wyświetl mapę